10 de outubro de 2010

Aló Irmao : Esta noite

Ouvín dicir que non ías andar máis por aquí
que querías voltar voltar voltar
pois non, meu irmán
foi simplemente un momento de abatemento
pero xa tomei folgos
...teño toda a forza para loitar
teño cada noite para soñar
e cada minuto para lembrar quen eu son
para lembrar de onde eu son
esta noite vou voltar ao lugar
onde sendo crianza eu brinquei
esta noite vou voltar ao lugar
onde sendo un rapaz eu soñei
na braña grande
na praia das gaivotas
no patio da escola
nas vías da estación
á beira dun río
perto da casa
a casa de sempre
co tempo aí en frente
Moma, así foi
a miña infancia...
con aqueles xogos de nenos
camiño da escola
xogar á pelota
saltar á corda
tocar a guitarra...
para matar a saudade
todo son doces lembranzas
da miña infancia en Africa.

Sem comentários: